کسانی که کار خود را ارائه داده اند

حسن کبیریان

تدین

علیرضا امیریوسفی

عالی پور

میررضا کاظمی

هدایی

مهدی صرامی

آرمان حاج شریفی

محمدحسین فاتحی

عرفان هدایی

علیرضا عموشاهی 

محمدی فرد

علی قاسمی

سهیل حاج هاشمی

علیشاهی

محمد متین آقائی

نیما مجیدی

احسان صرامی

سیدمحمد یاسر

 پریشانی

منصور مختاری

نظرات 6 + ارسال نظر
علی شیروی شنبه 8 آذر 1393 ساعت 21:29

با سلام خدمت معلم محترم مسئله ی امروز اصلا ربطی به علی کریمی نداشت همش تقصیر من بود حتی وقتی شما دفعه اول او ومحمد حسین علیجانی رادیدید علیجانی داشت به نیمکت ما قلط گیر میزد علی کریمی گفت نکن که شما او را دیدید اصلا کریمی امروز کار اشتباهی نکرد همش تقصیر من و علیجانی بود لطفا منفی او را حذف کنید چون به خاطر اشتباه من بود واگر میخواهید منفی را برای من بگذارید به خدا کریمی بی تقصیر بود والکی مقصر شناخته شد از شما خواهش میکنم منفی را بردارید و ممنون

حسین حفیظی سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 21:13

سلام.آقا من فرستادم به جی میلتون شنبه.امااسمم اینجانیست!!!

نوروزی دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 17:09

اقا منم ارائه دادم

amirreza یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 15:32

سلام اقای شمس کیا میخواستم بگم که
اول اسمم یه الف جا انداختین
راستی اهنگ وبلاگتونم خیلی قشنگه

نوروزی سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 14:44

اقا بعضی بچه ها ماهواره دارند
ماهواره یک اسیب اجتماعی است یا خودتون یا به یکی از بچه ها بگو بیار
اقا محسن در مورد تحقیق به من گفت .من برای جنگ صفین و بقیه را هم میارم

محسن نعلبندیان یکشنبه 11 آبان 1393 ساعت 18:28

آقاکارعملی من برای شماآمد؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.